Beste klant,
Als winkel zijn wij niet verplicht u geld terug te geven wanneer u spijt krijgt van uw aankoop (zie o.a. www.consuwijzer.nl). Wij proberen u zo goed mogelijk te helpen wanneer u bij ons in de winkel bent. En we hopen dat u blij en overtuigd bent van uw aankoop. Toch kan het gebeuren dat wanneer u met uw aankoop thuis bent de twijfel toeslaat. Overlegt u dan met ons, binnen 8 dagen, hoe we dit kunnen oplossen. Wij willen u graag op dat moment, of een ander moment helpen om een nieuwe keuze te maken uit ons assortiment. Wij verwachten dan wel dat de kleding ongedragen is, met aangehechte kaartjes, schoon en kreukvrij is, en de kassabon.

Wanneer u iets in de opruiming heeft gekocht en u wil het ruilen kan dat binnen 3 dagen, geen geld retour.

Als er klachten zijn over het door uw gekochte product, dan mag u altijd terug komen. We zullen altijd proberen het goed voor u op te lossen binnen de gestelde voorwaarden van onze leveranciers en de wettelijke regels.